29.03.2017

Korku

Uzun zamandır yazmıyordum, daha doğrusu askerde olduğum için yazamıyordum. 18 günüm kaldı. Yaklaşık 150 gündür askerlik yapıyorum, ne kadarına askerlik denirse...

Bir çok insanla tanıştım bu nasıl komutan olmus dediğim insan da oldu. Yüzüne karsı sen nasıl üniversite okudun dediğim insan da oldu önyargılarından dolayı. Çok yakın olduğum insanlar da var uzak durduklarım da hayat gibi çalışıyorsun sadece karşılıksız. Nereden bakarsanız bakın askerlik zor.

Gelelim yazmama neden olan olaya ;

Haberlerde RTE'nin üniversiteye ziyarete gittiğinde öğrencileri üniversiteye almadıklarını izleyip okumuştum da yaşayacağım aklımın ucundan gecmezdi. Sen Esenlere gel, evet mitingi düzenle,   helikoptere binmek için eskortla kışlaya gel , o sırada çarsıdan dönen askerler güvenlik nedeniyle nizamiyede bekletilsin kışlaya sokulmasın. Bu neyin korkusudur?

Bir ülkenin yöneticisinin kendi askerinden korkması, öğrencisinden, işçisinden korkması... Öğrenci olup kampüse alınmasaydım bu kadar koymazdı belki . Zorla yapılan bir görev için, üstelik devlet için yapılan bir görev için işi gücü, sevdiklerimizi, memleketi bırakip gelmişken kışlaya alınmamak bana koydu.

Bu günlerde çok küfür etmeye başladım, bir küfürde tüm hak edenlere gelsin..

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Bir İzmirlinin Kaleminden | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com